Menu
Your Cart

Qaytarılma siyasəti

Malların qaytarılması və dəyişdirilməsi

1. “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 7-ci maddəsinə əsasən Alıcı aldığı malda qüsur və ya saxtalaşdırma aşkar edərsə, öz istəyinə görə satıcıdan aşağıdakıları tələb etmək hüququna malikdir:

 - Malı lazımi keyfiyyətli mala dəyişdirməyi;

 - Malın satış qiymətini uyğun məbləğdə azaltmağı;

 - Malın qüsurlarının Satıcının hesabına aradan qaldırılmasını və ya qüsurların aradan qaldırılması üçün xərclərin əvəzinin ödənilməsini;

 - Malın, həmin mala uyğun digər modelli (markalı, tipli və i. a.) mal ilə, dəyəri yenidən hesablanma şərti ilə əvəz edilməsini;

müqavilənin ləğv edilməsini və çəkdiyi zərərin ödənilməsini.

2. Satıcı Alıcıdan lazımi keyfiyyəti olmayan malı geri götürməyə və Alıcının yuxarıda göstərilən tələblərindən birini yerinə yetirməyə borcludur.

3. Satıcı dəyişdirilməli olan malın keyfiyyətini tələb irəli sürüldüyü tarixdən etibarən 14 gün ərzində yoxlamaq hüququna malikdir. Bu müddət ərzində Malın həqiqətən Satıcının və ya İstehsalçının günahından qüsurlu olduğu və malın qüsurlu olmasında Alıcının günahının olmadığı aşkarlanarsa, Satıcı Alıcının tələblərini yerinə yetirməlidir. 

4. Mal geri götürülərkən o, Satıcı tərəfindən Alıcıya təhvil verildiyi zaman mövcud olan xüsusiyyətlərə malik olmalı, malın özündə və ya qablaşdırılmasında ciddi nasazlıqlar olmamalıdır.

5. Mal geri götürüldükdən sonra onun ödənilmiş dəyəri Satıcı tərəfindən Alıcıya qaytarılır.