Mühərrik yağlarının SAE təsnifatı

Avtomobil sahibləri və daxili yanma mühərrikləri olan digər avadanlıqların istifadəçiləri mühərrik yağı seçimində şüurlu olmalıdırlar. Səhvlərdən qaçmağın ən yaxşı yolu, ümumi qəbul edilmiş təsnifatlara uyğun olaraq texniki mayenin sinfini göstərən texniki yağların kanistr və çəlləklərinin etiketlərindəki işarələrin mənasını öyrənməkdir. Onlardan biri yağların SAE-yə görə təsnifatıdır.
SAE Təsviri
Dünyada bir neçə ümumi istifadə olunan motor yağının təsnifat sistemi var:
- API - istehlak olunan yanacağa görə (benzin və ya dizel yanacağı) mühərrik növünə görə. Amerika Neft İnstitutu tərəfindən təsdiq edilmişdir.
- ACEA Avropa Avtomobil İstehsalçıları Assosiasiyası tərəfindən hazırlanmış spesifikasiyadır.
- ILSAC eyni adlı qlobal sürtkü yağları sertifikatlaşdırma təşkilatının öz təsnifatıdır, ümumiyyətlə API ilə oxşardır.
- SAE, dünyada ilk dəfə - 1911-ci ildə ABŞ-da avtomobil mühəndisləri birliyi tərəfindən təqdim edilmiş və yağları temperatur və sıxlıq parametrlərinə görə siniflərə bölən təsnifatların ən qədimidir.
Təsnifat
Bütün növlərin yağını temperatur və sıxlıq xüsusiyyətlərinə görə ən yaxşı şəkildə təsnif etmək üçün iki göstərici arasında fərq qoyulur:
Aşağı temperatur sıxlığı (özlülük).
yüksək temperatur sıxlığı.
Aşağı temperatur sıxlığı 0-dan 25-ə qədər olan rəqəmin W hərfi ilə birləşməsi ilə göstərilir (ing. Qış - qış) və əks etdirir:
mühərriki başlanğıc sistemi ilə sıfırdan aşağı müəyyən bir temperaturda əymək;
temperatur sütununun müəyyən bir mənfi mövqeyində mühərrikdə yağın nasos qabiliyyəti.
Pompa qabiliyyətinin temperatur həddi mühərrik nasosunun yağlayıcıya yağ boşaltmaq qabiliyyətinə malik olduğu minimum temperaturu əks etdirir. Bu dəyər, mühərrik təhlükəsiz rejimdə işə salındıqda, yəni avadanlığın istismardan çıxarılması riski olmadan minimum temperatur kimi başa düşülməlidir.
Maksimum aşağı temperaturda cranking CCS viskozimetrində ASTM D5293 metod sənədlərindən hesablanır. Pompa qabiliyyəti - MRV-də ASTM D4684-ə görə. Yağlanmış sistemin düzgün işləməsini təmin edən sıxlıq 60.000 mPa*s tavanı keçə bilməz.
Yüksək temperatur sıxlığı 8-dən 60-a qədər rəqəmlə göstərilir və aşağıdakıların göstəricisidir:
100°C mühərrik temperaturunda ən aşağı və ən yüksək kinematik sıxlıq;
150°C-də ən aşağı dinamik sıxlıq.
Yağların qış üçün altı özlülük dərəcəsi var. Yaz - köhnə SAE təsnifatına görə beş (10 interval ilə 20-dən 60-a qədər), yeni səkkizə görə (aşağı özlülüklü mayelərə təyin edilmiş 8, 12 və 16 əlavə edildi).
60-dan yuxarı SAE artıq transmissiya yağlarıdır.

Aşağı temperaturda və yüksək temperaturda SAE sıxlığından asılı olaraq yağ aşağıdakılar ola bilər:
- qış;
- yay;
- bütün hava.
Müvafiq olaraq, SAE abbreviaturasından sonra etiketdə göstərilir:
- qış sinfi;
- yay sinfi;
- hər iki sinfi birlikdə və ya tire ilə (məsələn, 5W30 və ya 10W-40).
SAE-yə görə qış yağları yay yağlarından daha mayedir. Onların istifadəsi sıfırın altındakı mühit temperaturunda mühərrikin problemsiz işə salınmasına zəmanət verir. Soyuq iqlim şəraitində işləyən avtomobillər və müxtəlif növ xüsusi avadanlıqlar üçün nəzərdə tutulmuşdur. Temperatur sütunu sıfırdan yuxarı qalxdıqda istifadə üçün qəti şəkildə uyğun deyildir, çünki o, elastikliyini itirir, çox maye olur və metal səthləri aşınmadan effektiv şəkildə qorumağı dayandırır.
Yay yağları, əksinə, ətraf mühitin temperaturunda artı işarəsi ilə istifadə olunur. Onların sıxlıq dəyərləri elədir ki, yüksək temperaturda özlülük mühərriklərin daxili səthlərinin düzgün yağlanması tələblərinə cavab verir. Ancaq temperatur sütunu sıfırdan aşağı düşdükdə, yay yağı ilə doldurulmuş mühərrik işləməyi dayandırır və sürtkü yağını dəyişdirmək lazımdır.
Düzgün işlənmə və avtomobil (digər avadanlıq) üçün düzgün seçimlə mühərriki soyuq və isti / isti havalarda eyni dərəcədə etibarlı şəkildə vaxtından əvvəl aşınmadan və həddindən artıq istiləşmədən qoruyan SAE bütün mövsüm yağlarının üstünlüyü daha aydındır.
Hazırda yağların əksəriyyəti həm yüksək, həm də aşağı temperaturda sıxlıq standartlarına cavab verən hər cür hava şəraitində yağlar kimi təsnif edilir.
İstehlakçı məsləhətləri
İstehlakçı üçün etiketdə göstərilən aşağı temperatur sıxlığı ən vacibdir və yağın hansı sıfırdan aşağı temperaturda doldurulmasının daha yaxşı olduğunu müəyyən etməyə kömək edir:
0W - -35 ° -ə qədər (bundan sonra - Selsi).
5W - -30 ° -ə qədər.
10W - -25 ° -ə qədər.
15W - -20 ° -ə qədər.
20W - -15°-ə qədər.
Ancaq yadda saxlamaq lazımdır ki, yağın yalnız SAE özlülük-temperatur parametrləri əsasında seçilməsi qəti şəkildə tövsiyə edilmir.
Bütün xüsusiyyətlər dəsti nəzərə alınmalıdır:
onların istehsalı üçün xammal növünə görə yağ növləri (təbii yağ, sintetik maddələr, təbii komponentin sintetik olanlarla birləşməsi);
antikorroziya;
deterjan xüsusiyyətləri, yəni səthlərin çirklənmədən qorunmasının effektivliyi;
minimal köpüklənmə və dəyişkənlik;
xarici çirklərin olmaması.
Mütəxəssis məsləhətləri və etibarlı İnternet resurslarında dərc olunan canlı istifadəçilərin real rəyləri istehsalçının tövsiyələri olmadıqda avtomobil (digər avadanlıq) üçün yağ seçməyə kömək edəcəkdir.
Şərh yaz