Müasir motor yağlarının müxtəlifliyini bəzən hətta bir peşəkar üçün başa düşmək çətindir, marka və markaların sayı çox böyükdür. Amerikalıları hələ 1969-cu ildə bu məsələ ciddi şəkildə çaşdırmışdı; və API üzrə neft standartlarının təsnifatını həyata keçirmiş, sistem bu institutun mütəxəssisləri tərəfindən hazırlanmışdır. API təsnifatı müxtəlif yağlar arasında nizam-intizam yaratmaq üçün kifayət qədər uğurlu cəhddir. Əsas vəzifə keyfiyyət göstəricilərinin yerləşdirilməsi idi.

Avropa ölkələrində ACEA təsnifat sistemi hazırlanmış və istifadə olunur, Rusiyada bu funksiyalar GOST 17479.1-85-ə verilir. Yaponiyanın neft bazarı JASO tərəfindən tənzimlənir.

Müasir neft təsnifatlarında heç bir çatışmazlıq yoxdur, lakin ən çox istifadə olunan API-dir.

Bu belə görünür: bütün yağlar benzin və dizel mühərrikləri üçün 2 əsas sinifə bölünür.

Birinci mühərriklərə gəldikdə, S hərfi altında (Xidmət), ikinci C (Kommersiya) hərfinə keçir. S və C bölmələrinə əlavə olaraq, iki vuruşlu T (iki vuruşlu) mühərriklər üçün daha 2 sinif var və ötürücülər üçün onlar G hərfi ilə qeyd olunur.

Yağların markalanmasında təsnifat sisteminin adından sonra ilk simvol mühərrikin növüdür. İkinci simvol bu yağın uyğun olduğu mühərrikin istehsal ilini göstərir. Buraxılış ilini rəqəmlərlə göstərmək daha məntiqli və asan olardı, amma amerikalılar hərflərdən istifadə edirlər.

Nümunə: API adında SM, API simvolları bu yağın təsnif edildiyi sistemi, S hərfi benzin mühərrikləri üçün nəzərdə tutulan istifadəni, son işarəsi M isə alt sinif deməkdir. Bu xüsusi vəziyyətdə M, 2004-cü ildən daha gənc mühərriklər üçün yağlardır.

Bəzi yağ növləri həm benzin, həm də dizel mühərrikləri üçün uyğundur. Belə yağların adına uyğun olan hər iki sinif yazılır. Sinif təyinatları kəsik işarəsi ilə ayrılır.

Nümunə: API SJ/CF yağı API təsnifatına malikdir, 1996-1999-cu illərdə benzin mühərrikləri və 1990-cı ildən dizel mühərrikləri üçün uyğundur. Adında birinci olan SJ benzin mühərrikidir. Bu o deməkdir ki, ilk növbədə neft xüsusi olaraq onun üçün nəzərdə tutulub. Ancaq eyni zamanda, CF dizel mühərriki üçün olduqca uyğundur.

Benzin mühərriklərinin API təsnifatı

Benzin mühərrikləri üçün yağlar aşağıdakı dərəcələrə malikdir:

SA, SB, SC, SD, SE, SF və SG. 1930-cu ildən 1991-ci ilə kimi istifadə olunub. Bu gün yuxarıda göstərilən kateqoriyalar köhnəlmiş və etibarsız sayılır. Buna baxmayaraq, bəzi ölkələrdə vaxtaşırı buraxılırlar.

SH. 1992-ci ildən sonra istehsal edilmiş avtomobillər üçün. Onlar bu gün də istehsal olunur, lakin əlavə olaraq, məsələn, API CG-4 / SH. SJ. 1996-cı ildən istifadə olunur, minimum standartlara cavab verir, SH və ya əvvəlki versiyaların əvəzinə istifadə edilə bilər.

SL. 2000-ci ildən artan ekoloji standartlara malik çoxklapanlı və turbomühərriklər üçün. SJ və ya əvvəlki dərəcəli yağları əvəz edə bilər.

SM. Kateqoriya 2004-cü ilin sonunda mövcud mühərriklər üçün yaradılmışdır. Əvvəlki versiyaya nisbətən yağ ən yaxşı oksidləşmə və aşınma əleyhinə xüsusiyyətlərə malikdir. Şaxtada öz xüsusiyyətlərini saxlayır, ILSAC enerjiyə qənaət standartına uyğun sertifikatlaşdırma imkanına malikdir. Lazım gələrsə, SL və ya əvvəlki kateqoriyaları əvəz edir.

SN. Oktyabr 2010, ən yeni versiya. API SAE və ASTM kimi Amerika təşkilatları ilə birlikdə hazırlanmışdır. Bu kateqoriyadakı yeniləmələr əvvəlkilərdən daha böyükdür. Bu, əksər hallarda ekoloji tələblərin sərtləşdirilməsi ilə bağlıdır. Fosforun səviyyəsi mümkün qədər azaldılmışdır ki, bu da mövcud işlənmiş qazların təmizlənməsi sistemlərinə daha yaxşı uyğunlaşma təmin etmişdir. Bioyanacaqla işləyən mühərriklərdə istifadə edilə bilər. Mükəmməl mühərrik qorunması və artan enerji qənaəti. Bu gün SN motor yağları benzin mühərrikləri üçün motor yağları sənayesində ən yaxşısıdır.

Dizel API

Öz növbəsində, dizel yağları aşağıdakılara bölünür:

-

CA, CB, CC, CD, CD-II, CD+, CE

Bu kateqoriyaların hamısı ardıcıl olaraq 1940-1990-cı illərdə mühərriklərə tətbiq edilib və bu gün istehsal olunmur.

-

CF-4

1990-cı ildən. Turboşarjlı və ya turboşarjsız dörd vuruşlu avtomobillər üçün yağlar. CD və CE-ni əvəz edə bilər. CF. 1994 Yolsuzluq avtomobilləri və ayrıca yanacaq yeridilməsi olan mühərriklər üçün mövcuddur. D sinifinin əvəzi kimi istifadə olunur.

-

CF-2

Eyni il, lakin iki vuruş texnologiyası üçün. CD-II sinfi dəyişdirildi. CG-4. 1995 Bir il əvvəl Amerikada qəbul edilmiş işlənmiş toksiklik üçün artan tələblərə uyğunlaşın. CD, CE və CF-4 kateqoriyalarını əvəz edir. CH4. 1998-ci ildə ortaya çıxdı, bu il yenidən sərtləşdirilmiş egzoz tələblərinə cavab olaraq. Əvvəlki dörd kateqoriyanı əvəz edə bilər.

-

CI-4

2002-ci ildə Amerikanın ekoloji tələbləri bir daha sərtləşdirildi. Nəticədə, işlənmiş qazın təkrar dövriyyəsi olan mühərriklərdə istifadə olunan yeni mühərrik yağı kateqoriyası meydana çıxdı. CI-4PLUS. 2004-cü ildə qəbul edilmiş növbəti sərtləşdirmə və CI-4-ün yenilənmiş versiyası. Azaldılmış his əmələ gəlməsi, təkmilləşdirilmiş özlülük performansı.

-

CJ-4

2006 versiyası. Bu gün mövcud olan ən qabaqcıl dörd vuruşlu dizel yağı. Egzoz toksikliyi üçün artan standartların qəbulundan əvvəl buraxılan ilk yağ. Yeni standartlar bu standartlara cavab verən yağdan daha gec işıq üzü gördü. Bu, CJ-4-ün meydana çıxdığı vaxt hələ də inkişaf mərhələsində olan standartlara qarşı qabaqlayıcı zərbədir. İşlənmiş qazların təmizlənməsi sistemləri ilə təchiz edilmiş yüksək sürətli dizel mühərrikləri üçün tövsiyə olunur.

Kiçik mühərriklər üçün API təsnifatı

API təsnifatının növbəti bölməsi iki vuruşlu mühərriklərə həsr olunub və belə görünür: API TA. 50 cc-ə qədər olan iki vuruşlu avtomobillər üçün skuterlər, mopedlər, qazonbiçənlər, qar təmizləyənlər və kiçik kub tutumlu digər bağçılıq avadanlıqları.

API TB. Həcmi 50 ilə 200 cc arasında olan yüksək sürətli iki vuruşlu mühərriklər üçün maxi-skuterlər, skuterlər, yüngül motosikletlər. Bu kateqoriya yağlar zəncirli mişarlarda da istifadə olunur. API TC. Böyük həcmli mühərriklər üçün yağlar: böyük tutumlu ağır motosikletlər, qar arabaları, ATV-lər.

API TD. Bu kateqoriya xarici qayıq mühərrikləri üçündür. Bu sinif yağların ümumi göstəricilərinə görə, ekoloqların onlara avtomobil yağlarından daha aşağılayıcı yanaşdığını görmək olar. Bununla belə, bu kateqoriyalar yenilənir və təkmilləşdirilir.

Ötürücü yağlar üçün API təsnifatı

API ixtisas cədvəlini tamamlayan yağlar sinfi dişli yağlardır.

Bunlar artan güc və şok yükləri altında işləyən yağlardır, onlara olan tələblər olduqca yüksəkdir.

API GL-1. Ən çox mexaniki ötürmədə istifadə olunur. Aşağı yükləri olan dişli ötürücülər üçün də uyğundur. Saf formada və ya köpük və oksidləşmə əleyhinə əlavələrlə mövcuddur. Tərkibində tutma əleyhinə komponentlər yoxdur.

API GL-2. Onlar GL-1-ə bənzər yükləri olan qurd dişliləri üçün istifadə olunur, lakin sürtünmə əleyhinə əlavələr ehtiva edir.

API GL-3. Avtomobillərin mexaniki sürət qutusu və sükan sistemləri üçün. Çox sayda əlavələr güc yüklərinin tolerantlığını artırır. Onlar aşınmaya qarşı daha yüksək performansa malikdirlər.

API GL-4. Onlar əlavələrin artan tərkibində əvvəlki sinifdən fərqlənirlər. Tətbiq sahəsi GL-3 ilə eynidir.

API GL-5. Avtomobil dişliləri üçün, həmçinin motosiklet sürət qutuları üçün. Bir neçə motosiklet modelində kardan valları üçün istifadə olunur. Zərbə yüklərinə yaxşı dözürlər. Bu sinif yağlar həm də mexanizmlərin dişlilərini qoruyan əlavələrin yüksək tərkibi ilə xarakterizə olunur.

API GL-6. Əvvəlki ilə oxşar bir sinif, lakin yüksək sürətli mexanizmlərdə işləmək üçün nəzərdə tutulmuşdur. Artan zərbə müqaviməti.

API PG-2. Performans GL-5 sinfi ilə eynidir, lakin temperatur yüklərinə daha yaxşı uyğunlaşır. Onlar böyük minik avtomobillərinin və özüboşaltıcı yük maşınlarının idarə edilməsi üçün istifadə olunur.

API MT-1. Maksimum güc yükü ilə mexaniki ötürmələr üçün, güclü nəqliyyat vasitələrində istifadə olunan traktorlar, mədən yük maşınları və s.

API sistemi bu gün müxtəlif sahələrdə istifadə olunan bütün məlum yağ növlərini təsnif edir. O, dayanmır və daim yenilənir, bütün qurumlar bunun üzərində işləyir. Dəstək bir çox avtomobil istehsalçıları tərəfindən təmin edilir və təkcə onlar deyil, çünki yağlar dəzgah istehsalı, neft istehsalı və enerji sənayesində istifadə olunur.

Ölkələrdə qəbul edilmiş digər sistemlərin çoxluğuna baxmayaraq, API dünyanın ən tam, rahat və geniş yayılmış neft təsnifatı sistemidir.